عاشقانه ها

عاشقانه ها
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه ها و آدرس papiros.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 
درخت عاشق


 

                  http://ucscplant.ucsc.edu/ucscplant/Grounds/images/bw_oak_tree.gif

 
خدایا بگذار مانند یک درخت به سوی تو قد بکشم

و مانند یک درخت ریشه هایم را به سوی تو روانه کنم

بگذار برگ هایم تکان بخورند با هر باد شاخه هایم به عشق توسرزنده و شاد شوند

هر برگ یک دعاست و هرچه هست از آن توست

بگذار باران تو فرو ریزد مانند شادی و مانند رنج تا من همیشه به یاد تو باشم ...

آنوقت آواز سرخواهم داد وهربرگ من ستایش تو را زمزمه خواهد کرد ...


نظرات شما عزیزان:

حسین
ساعت11:59---2 فروردين 1392
برایت دنیایی به زیبایی هر انچه زیبایش می دانی آرزو می کنم...

حسین
ساعت17:54---8 بهمن 1391
زلال باش...زلال...فرقی نمی کنه که گودال کوچک آبی باشی،یا دریای بیکران،زلال که باشی،آسمان در تو پیداست.

حسین
ساعت17:54---25 آبان 1391
دیگر پیام هایت نمی رسد،
سیم بانان را خبر کن،
شاید کاجی افتاده باشد...


dostdashtani
ساعت1:23---26 ارديبهشت 1391
سلام

خوبین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هستین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هر وقت تونستین یه سری هم به ما بزنید

منتظرتونیممممممم


دخترتنها
ساعت18:51---11 ارديبهشت 1391
سلام خوب بود به من هم سری بزنید نظر برام مهمه پس یادتون نره!!!!!!!!

سوزان
ساعت10:15---17 فروردين 1391
باباسوزانم دیگه پارسال یه اتفاقی افتاد دیگه نتونستم بیام.......
اگه یادت نیاد مهم نیست


شاهین
ساعت18:34---12 فروردين 1391
ممنون که به وبم سر زدی.وب تو هم جالبه.
من که فکر کنم مشتری وبت شدم به اسم عاشقانه ها هم لینکت کردم.خواستی منو به اسم جاستین وسلنا لینک کن.
راستی،چرا این تبلیغات اضافی رو حذف نمیکنی؟
مثل((ابزار زیبا سازی وبلاگ و...))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 8 فروردين 1398برچسب:, ] [ 10:26 PM ] [ mary ]
درباره وبلاگ

من تو را دوست دارم.. دیگری تو را دوست دارد.. دیگری دیگری را دوست دارد.. و این چنین است که ما تنهاییم..
برچسب‌ها وب
عشق (1)
فال (1)
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 447
بازدید کل : 211251
تعداد مطالب : 109
تعداد نظرات : 75
تعداد آنلاین : 1


Blog Icons


کد متحرک کردن عاشقانه های مری

کد پیغام خوش آمدگویی

مرجع کد اهنگ